Tuesday, June 11, 2013

Tuesday, June 11, 2013
Kerana Terlalu Putih, Adira masuk Hospital | Terkejut pun ada bila mendengar Adira masuk hospital kerana kulitnya yang terlebih putih. Benar atau tidak cerita nih?

Kerana Terlalu Putih, Adira masuk Hospital

Portal murai mengatakan, Adira Suhaimi atau lebih dikenali sebagai Adira telah dimasukkan ke hospital pada malam Jumaat lepas. Info tersebut diberitahu oleh teman murai itu sendiri.

Menurut sumber itu lagi, Adira telah dimasukkan ke pusat perubatan Damansara Specialist Centre, Damansara Utama setelah dia dikatakan tiba-tiba menjadi lemah dan terjatuh pada malam Jumaat yang lepas. Malah, ada saksi yang terserempak dengan Naib juara Akademi Fantasia Musim 8 ini dan melihat keadaan diri Adira seperti dalam keadaan yang kurang sihat.

Sebelum itu, dua hari lepas penyanyi berasal daripada Sabah ini ada memuatnaik dua video di Keek miliknya dan dia berada diatas kerusi roda dan ditolak oleh seorang teman (Rizal) dan dia memang kelihatan agak lemah. Ditangannya juga ada jarum yang biasa kita lihat di tangan pesakit yang biasanya sedang dirawat di hospital.

Antara ungkapan yang keluar dari mulut Adira "Kita tak larat macam nak demam. Kita duduk sini untuk makan ais krim". Apapapun, jom tengok keek yang dimaksudkan dibawah.


Artikel Menarik
sumber
http://www.murai.com.my/article/default.asp?article_id=14964&c=2&s=3


0 comments:

Post a Comment

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.

 
Original aku
LIKE dan Tekan (X) Untuk Tutup