Tuesday, September 24, 2013

Tuesday, September 24, 2013
2
Video Isteri Mat Yo Mengamuk kerana isu parking kereta??? Apa kes ni sebenarnya???? Btw, video ni dah bersepah kat laman web tempatan....

Video Isteri Mat Yo Mengamuk

Inilah video isteri kepada pemain bola sepak kebangsaan, Nor Shahrul Idlan Talaha (Mat Yo) yang telah bergaduh dengan seorang pengawal keselamatan tentang kesilapan meletak kenderaan. Di percayai video ini dirakam oleh isteri beliau sendiri....



Update - Isteri Mat Yo Mengamuk Di FB, Guna Perkataan Anjing
            Saksi Dakwa Lihat Kejadian Gaduh Isteri Mat Yo Dari Awal

Artikel Menarik


2 comments:

  1. yang pasti saya anak johor dan saya tak suka mat yo apatah lagi la bila video ni keluar yg menunjukkan kebodohan isteri dia yg perasan bagus....pirrrraaaahhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  2. Sebagai BEKAS peminat Mat Yo, nasihat aku kepada Mat Yo pelajarilah sesuatu dari peristiwa bodoh ini. Bagi aku ini satu kesilapan yang TIDAK PATUT BERLAKU. Kalu isteri aku buat perangai macam tu... aku akan minta maaf dengan Pak Cik jaga tu bagi pihak isteri aku. Pandu kereta dan segera tinggalkan tempat itu. Dalam kereta aku akan tanya "apa kena awak ni?...tersampuk polong?"

    ReplyDelete

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.

 
Original aku
LIKE dan Tekan (X) Untuk Tutup