Isnin, 22 April 2013

Isnin, April 22, 2013
2

Kelebihan Khasiat Buah Durian Belanda (Graviola)

Kelebihan Khasiat Buah Durian Belanda (Graviola) | Durian Belanda atau Soursop, buah dari pohon Graviola adalah pembunuh semulajadi bagi penyakit sel kanser yang ajaib dengan 10 ribu kali lebih kuat daripada terapi kimo.

Dengan ciri buahnya yang agak besar, kulitnya berduri lembut, isi buah berwarna putih, rasanya masam-masam manis, dimakan dengan cara membuka kulitnya atau dibuat jus.

Khasiat dari buah durian belanda ini memberikan kesan anti tumor / kanser yang sangat kuat, dan terbukti secara perubatan menyembuhkan segala jenis kanser.

Selain menyembuhkan kanser, buah ini juga berfungsi sebagai anti bakteria, anti fungus , berkesan melawan berbagai jenis parasit dan cacing, menurunkan tekanan darah tinggi, kemurungan, stress, dan menormalkan kembali sistem saraf yang kurang baik.

i) Menyerang sel kanser secara efektif dan semulajadi, TANPA rasa mual, berat badan turun, rambut gugur, seperti yang terjadi pada terapi kemo.

ii) Melindungi sistem kekebalan tubuh dan mencegah dari jangkitan yang mematikan.

iii) Pesakit merasakan lebih kuat, lebih sihat selama proses perawatan / penyembuhan.

iv) Menambah tenaga dan penampilan fizikal semakin bertambah baik.

Hasil ujikaji dari ekstrak (sari) buah ini adalah :

1. Secara berkesan memilih sasaran dan membunuh sel jahat dari 12 jenis kanser yang berbeza, diantaranya kanser : Usus Besar, Payu Dara, Prostat, Paru-Paru dan Pankreas.

2. Daya kerjanya 10,000 kali lebih kuat dalam memperlambatkan pertumbuhan sel kanser dibandingkan dengan Adriamycin dan Terapi Kemo yang biasa digunakan!

3. Tidak seperti terapi kimo, ekstrak buah ini secara selektif hanya memburu dan membunuh sel-sel jahat dan TIDAK membahayakan atau membunuh sel-sel yang sihat


Artikel Menarik






sumber
http://langit-lnl.blogspot.com/2013/04/khasiat-buah-graviola.html


2 comments:

  1. tampilan blognya menawan nih .
    suka sama yang simple seperti ini .
    salam kenal mas admin .

    jangan lupa submit artikelnya
    di lintasberita.in juga ya .

    gampang kok submitnya

    BalasPadam
  2. Salam kenal bro social bookmarking indonesia...terima kasih krn sudi dtg kesini....insyaallah akan mampir kesana nti....

    BalasPadam

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.