Ahad, 21 April 2013

Ahad, April 21, 2013

Percaya Banyak Buruk Dari Baik, Shah Rukh Khan Batal Laman Sosial

Percaya Banyak Buruk Dari Baik, Shah Rukh Khan Batal Laman Sosial | Raja Bollywood, Shah Rukh Khan (SRK) yang pernah menjadi kegilaan ramai wanita diberitakan telah membatalkan laman sosialnya iaitu Twitter.

Menurut Shah Rukh Khan lagi  dia terpaksa membatalkan laman sosial Twitternya kerana ia hanya memudaratkan karier dan imejnya.

"Pengguna Twitter ada baik dan buruknya. Baiknya, saya dapat berkomunikasi dengan peminat di seluruh dunia, tapi yang buruknya, saya terpaksa menerima pelbagai cemuhan daripada orang yang saya tidak kenali.

"Maka saya rasa lebih baik laman sosial saya dibatalkan saja," katanya.


Artikel Menarik






sumber
http://mediahiburan.karangkraf.com/shah-rukh-khan-batal-laman-sosial-1.151637


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.