Isnin, 22 April 2013

Isnin, April 22, 2013
1
Sakit Misteri - Hantu Saka Serang Wawa Zainal

Sakit Misteri - Hantu Saka Serang Wawa Zainal | Akhbar Bh menerusi bipop semalam mengeluarkan satu kenyataan dari Wawa Zainal mengenai penyakit misteri yang dia alami.

Menurut Wawa Zainal,
Semuanya berpunca daripada kakak. Benda itu singgah sekejap dalam badan saya. Apabila benda itu masuk dalam badan, saya bercakap atau berinteraksi menggunakan suara orang lain. Saya sendiri tak tahu apa benda yang masuk dalam badan saya itu, ada yang cakap keturunan. Adik beradik yang lain kena sekejap-sekejap, cuma kakak saya yang sulung itu, dia paling lama terkena penyakit ni, lama dia menderita.
Artikel Menarik







# Pergh...kalau saka, susah sikit nak buang, yang penting kena berusaha....insyaallah ada yang serasi tu nanti. - Sang saka suka Wawa kot, sebab Wawa ni kan comei....:D



sumber
http://beautifulnara.com/saya-memang-terkena-penyakit-misteri-wawa-zainal/


1 comments:

  1. www.facebook.com/pusatrawatanalhaq

    salam saya adalah dr pusat rawatan islam al-haq wawa zainal kalau anda masih belum pulih & saka keluarga anda masih belum di buang sepenuh nya, anda boleh menghubungi sya...telah banyak kes buang saka yg telah berjaya kami selesai kan di kawasan kuala lumpur, johor, selangor... 010-4214012 yahya

    BalasPadam

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.