Isnin, 29 April 2013

Isnin, April 29, 2013
Sharnaaz Ahmad Serik Guna Laman Sosial | Sharnaaz Ahmad kini menyedari pengaruh laman sosial yang lebih banyak buruknya berbanding kebaikan dikatakan serik untuk berkongsi hal peribadi bersama peminatnya lagi.

Sharnaaz Ahmad Serik Guna Laman Sosial

Segala-galanya berlaku selepas kontroversi kisah cinta Shila Amzah dan Sharnaaz Ahmad yang tidak direstui keluarga berakhir.

Sharnaaz atau nama sebenarnya Sharnaaz Basir Ahmad, 28, berkata, dia menyifatkan laman sosial terutamanya seperti Twitter boleh memusnahkan kehidupan seseorang tanpa disedari kerana ia mampu mewujudkan salah faham, pergaduhan dan rasa kecil hati terhadap mana-mana pihak.

"Sekarang ini saya sudah kurangkan penggunaan Twitter di mana saya tidak lagi berkongsi hal-hal peribadi di laman itu, hanya sekadar mempromosikan kerja-kerja saya sahaja.

"Apa yang dilalui sebelum ini saya sudah belajar. Bagi saya, masyarakat sudah menyalahgunakan Twitter dengan menceritakan setiap hal yang berlaku dalam hidup ke laman itu.

"Ia sekali gus memberikan sudut pandangan yang berbeza-beza daripada pihak yang membacanya," kata Sharnaaz kepada wartawan.

Tambah Sharnaaz, dia juga tidak mahu berkongsi sebarang cerita mengenai kisah kehidupan peribadinya kepada umum.

Malah ditanya adakah dia menemui pengganti lain selepas Shila, Sharnaaz enggan memberikan sebarang komen tentang perkara itu

"Cukuplah, dengan kejadian sebelum ini. Bercakap pun salah, berdiam pun salah.

"Langkah terbaik ialah saya tak mahu cakap fasal hal peribadi lagi. Nanti tempiasnya akan terkena kepada keluarga saya. Kasihanlah mereka," ujarnya yang sedang menjalani penggambaran drama Mira untuk saluran Astro Ria.

Artikel Menarik



sumber
http://mstar.com.my/hiburan/cerita.asp?file=/2013/4/29/mstar_hiburan/20130428181144&sec=mstar_hiburan


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.