Isnin, 15 April 2013

Isnin, April 15, 2013
Lan Todak Gelar "BARUA, ANJING" Pada Family Shila Amzah?

Siapa Lan Todak Gelar "BARUA, ANJING" Pada Family Shila Amzah? Tu dia...tak habis-habis lagi kes buli dan samseng kat Malaysia ni. Bahkan lagi teruk, kalau pelakon sendiri bukan setakat berlakon, tetapi dalam dunia sebenar pun terbawa-bawa imej ganas tersebut (mungkin sebenarnya dah azali begitu).


Menerusi status laman Twitter milik adik penyanyi terkenal, Shila Amzah, Syada dipercayai telah memuat naik beberapa status yang menunjukkan seolah-olah dirinya bengang dengan individu yang memanggil adik beradiknya dengan gelaran yang tidak enak seperti ‘barua’ dan ‘anjing.’- Layaknya kepada Lan Todak tu je yang digelar begitu.

Lan Todak Gelar "BARUA, ANJING" Pada Family Shila Amzah?


Dalam pada itu, menurusi dua lagi akaun Twitter yang berlainan, dua lagi adik beradik Shila, iaitu Shafiq dan Syahir turut memuat naik status yang sama, di mana mereka telah melahirkan rasa marah dan geram dengan individu yang digelar sebagai ‘Lan Todak.’

Melalui semua status tersebut, adakah mungkin individu yang digelar sebagai ‘Lan Todak’ tersebut ada kaitan dengan pelakon filem juvana, Sharnaaz Ahmad?

Lan Todak Gelar "BARUA, ANJING" Pada Family Shila Amzah?


Hurmm......mungkinkah akan ada pengakuan akaun Twitter yang telah digodam lagi seperti kes dahulu? Biasa la....nak cover line!


sumber
http://www.ohbulan.com/lan-todak-maki-adik-beradik-shila-amzah/


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.