Rabu, 17 April 2013

Rabu, April 17, 2013
UIA Bakal Berlakon Filem  'Ustaz, Mu Tunggu Aku Datang'

UIA Bakal Berlakon Filem  'Ustaz, Mu Tunggu Aku Datang' | Siapa yang tak kenal dengan nama UIA di Malaysia ni. Walaupun sekadar nama ringkas, rasanya semua maklum UIA adalah singkatan kepada Ustaz Azhar Idrus.

Menerusi perkembangan terbaru Pirere Andre di Instagram dan juga pengakuan dari Metrowealth sendiri, Pierre Andre mengakui UIA bakal berlakon didalam sebuah filem arahannya iaitu "Ustaz , Mu Tunggu Aku Datang" (sila lihat gambar diatas). Antara pelakon lain yang dikatakan bakal turut terbabit ialah pelakon dan pelawak Shiro.

Kalau benar projek ini menjadi, pasti ianya satu sejarah baru tercipta dalam cara menyebarkan syiar Islam menerusi medium perfileman dari UIA. Syabas Pierre Andre dan juga UIA. Semoga impian yang baik ini bakal menjadi kenyataan.

UIA Bakal Berlakon Filem  'Ustaz, Mu Tunggu Aku Datang'

UIA Bakal Berlakon Filem  'Ustaz, Mu Tunggu Aku Datang'

UIA Bakal Berlakon Filem  'Ustaz, Mu Tunggu Aku Datang'

UIA Bakal Berlakon Filem  'Ustaz, Mu Tunggu Aku Datang'

UIA Bakal Berlakon Filem  'Ustaz, Mu Tunggu Aku Datang'

Artikel Menarik


sumber
http://metrowealthpictures.net/


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.