Sabtu, 11 Mei 2013

Sabtu, Mei 11, 2013
1

Adira Nafi Bertudung, Akaun Facebook Kena Hack | Adira pantas menafikan beliau kini bertudung litup selepas gambarnya itu tersebar di laman Facebook sehingga menimbulkan pelbagai reaksi daripada peminat.

Adira Nafi Bertudung, Akaun Facebook Kena Hach-1

Menurut satu kenyataan dari Adira dari murai.com,

"Untuk makluman semua, akaun facebook saya telah pun di'hacked'. Ini adalah kali kedua akaun saya facebook saya di'hacked' dan kali ini saya tidak dapat menggunakannya lagi.

"Namun, sejak akaun facebook tersebut di'hacked', macam-macam kenyataan yang keluar di situ, termasuklah kenyataan yang kononnya saya telah pun berhijrah serta berhijab (bertudung)," ujar Adira.

Menurut Adira lagi, dia mengenakan tudung ketika menghadiri kelas agama Usrah Fitrah dan pada waktu lain penampilannya masih sama seperti dulu.


"Insya Allah, satu hari nanti, pastinya saya akan ke arah itu. Siapa yang tidak mahu berubahkan? Doa-doakanlah saya ya."


Artikel Menarik


sumber
http://mediahiburan.karangkraf.com/memang-hot/doakanlah-saya-bertudung-adira-1.158902


1 comments:

  1. Kalau nak berubah tak perlu tunggu-tunggu, sekarang pun boleh berubah, kita tak tahu, bila-bila je kita boleh pergi. :)

    BalasPadam

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.