Sabtu, 4 Mei 2013

Sabtu, Mei 04, 2013

Balik Umrah - Johan As'ari Tekad Elak Adegan Bersentuhan | Johan As'ari yang baru saja balik dari menunaikan umrah baru- baru ini cuba bertekad untuk mengelak dari melakukan adegan bersentuhan dengan kaum hawa.

Balik Umrah - Johan As'ari Tekad Elak Adegan Bersentuhan


Itulah satu tekad yang bukan mudah bagi seorang pelakon yang dikira sudah terkenal apabila membuat keputusan untuk lebih mengikut jalan keislaman.

Apa yang diluahkan Johan As'ari pastinya akan membuatkan ramai artis lain akan berfikir panjang mengenainya.

Johan Asari membuat keputusan ini tanpa paksaan sesiapa. Menurut beliau, keputusan ini datang dari diri sendiri.
Menurut Johan, "Niat untuk berubah timbul sekembalinya dari Tanah Suci. Tiada siapa yang memaksa, tetapi keinginan ini terbit atas kesedaran sendiri. Selama ini saya terlalu leka sehingga melanggar perkara yang tidak boleh dilakukan. Kalau boleh, saya mahu mengelak daripada adegan yang memerlukan saya untuk bersentuhan. Saya tahu, pasti ia akan menyukarkan produksi, terutama jika sentuhan itu membabitkan watak ibu dan anak. Lihatlah bagaimana nanti, namun saya berharap apa yang saya niatkan ini dapat ditunai dengan sempurna.



Artikel Menarik



sumber
http://www.menulismenconteng.my/2013/05/johan-asari-tolak-adegan-bersentuhan.html


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.