Jumaat, 10 Mei 2013

Jumaat, Mei 10, 2013

Gambar Tini 3R Hamil Anak Kedua | Agak lama tidak mendengar berita tentang Tini 3R, sekali timbul rupa-rupanya sudahpun berbadan dua. Tahniah di ucapkan.Menurut Tini lagi, usia kandungannya kini sudah pun mencecah mencecah lima bulan.

Gambar Tini 3R Hamil Anak Kedua


"Alhamdulillah, saya anggap ini satu rezeki buat saya dan suami.  Di awal kehamilan, saya sering mengalami alahan, muntah-muntah dan cepat letih.

"Walaupun hamil tetapi saya masih aktif dengan pelbagai kerja.  Saya berdoa semoga semuanya akan selamat nanti.  Walaupun anak kedua, saya masih berdebar menanti kelahirannya," ujar Tini yang ditemui wartawan Karangkraf di majlis pelancaran 'Hijabista TV' bertempat di Botanical Bangsar Village.

Wajah Tini juga dilihat begitu berseri-seri.  Menurut beliau lagi, dia begitu gembira dan tidak sabar menanti cahaya mata keduanya.


Artikel Menarik



sumber
http://mediahiburan.karangkraf.com/tini-3r-hamil-anak-kedua-1.158606


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.