Jumaat, 10 Mei 2013

Jumaat, Mei 10, 2013
Mamat Sepah Bertunang Senyap-Senyap? Terkejut juga bila membaca satu artikel di blog ohbulan semalam. Info mengenai Mamat Sepah yang bertunang senyap-senyap. Menerusi gambar terbaru beliau di Twitter dan juga ayat simboliknya, Mamat Sepah memberi pembayang seolah-olah beliau sudah bertunang.

Mamat Sepah Bertunang Senyap-Senyap?

Pihak ohbulan yang membaca Tweet dan melihat gambar beliau kemudiannya terus menghubungi Mamat Sepah dan bertanya adakah benar pelawak tersebut bertunang senyap-senyap dengan gadis pilihannya tanpa pengetahuan pihak media.

Mamat yang mendengar soalan tersebut menjawab sambil tergelak, ujarnya,

“Semua lelaki boleh pakai cincin. Lagipun saya pakai cincin itu di jari kanan, jadi tak ada makna apa-apa.

Mamat Sepah Bertunang Senyap-Senyap?

Sambung beliau lagi, "Saya masih belum berpunya. Gambar tu saja saya upload. Berkongsi lebih lanjut mengenai kehidupan peribadi, Mamat memilih untuk tidak bercerita mengenai soal cinta dan meminta agar peminat doakan sahaja yang terbaik buat dirinya.

"Jangan keluarkan gosip-gosip cinta. Doakan sahaja yang terbaik untuk saya."

Mamat Sepah Bertunang Senyap-Senyap? Terkejut juga bila membaca satu artikel di blog ohbulan semalam. Info mengenai Mamat Sepah yang bertunang senyap-senyap. Menerusi gambar terbaru beliau di Twitter dan juga ayat simboliknya, Mamat Sepah memberi pembayang seolah-olah beliau sudah bertunang.

"Kalau belum ada apa-apa baik kita diam je. Jangan risau, kalau ada majlis nanti saya akan beritahu. Perancangan kearah itu memang ada tapi untuk saya tetapkan hari dan tarikh belum tahu lagi bila. Lagipun saya masih lagi mencari."

"Kalau nak ikutkan kawan perempuan saya memang ramai, tapi kalau boleh calon yang saya nak itu biarlah yang boleh terima diri saya dan gosip-gosip panas saya sebelum ini." Tambah Mamat Sepah lagi.

Mamat Sepah Bertunang Senyap-Senyap?

Ketika ditanya mengenai kerjaya beliau sekarang, Mamat dikhabarkan bakal bekerjasama dengan siaran televisyen Indonesia dan akan mula terbang ke negara tersebut pada minggu depan.


Artikel Menarik



sumber
http://www.ohbulan.com/mamat-sepah-nafi-bertunang-secara-senyap/


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.