Jumaat, 21 Jun 2013

Jumaat, Jun 21, 2013
Ashraf Muslim Tegaskan Dayana Masih Satu-Satunya Isteri Beliau | Gelombang rumahtangga yang dikatakan melanda pelakon Ashraf Muslim sebelum ini agak kuat juga tempiasnya sehinggakan pelakon itu melarikan diri dari media dan mendiamkan diri seketika. Satu tindakan yang bagus dari Ashraf Muslim.

Ashraf Muslim Tegaskan Dayana Masih Satu-Satunya Isteri Beliau

Kini, setelah agak isu tersebut reda, Ashraf tampil berhadapan dengan pihak media dan memberikan kenyataan beliau. Menurut Ashraf, Dayana masih lagi satu-satunya isteri yang beliau ada bukan seperti yang digosipkan sebelum ini.

"Dayana masih satu-satunya isteri saya yang sah. Memang saya mengaku pergi Mahkamah Syariah tetapi untuk apa dan buat apa, saya tidak boleh kongsi. Saya harap semua faham kerana banyak hati yang perlu saya jaga, saya tidak mahu kerana kenyataan saya akan menyebabkan salah faham yang lebih besar"

Artikel Berkaitan



Artikel Menarik


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.