Jumaat, 11 Oktober 2013

Jumaat, Oktober 11, 2013
Sidang Media Aeril Dan Wawa, Akhirnya Mengaku Telah Bernikah | Mengejutkan...Aeril Zafrel akhirnya mengaku hubungannya dengan Wawa Zainal selama ini bukanlah kawan biasa tetapi mereka sebenarnya adalah suami-isteri yang sah.

Sidang Media Aeril Dan Wawa, Akhirnya Mengaku Telah Bernikah

Aeril atau nama sebenarnya Suhairil Suhari, 25, berkata, dia dan Wawa, 22, telah bernikah pada 25 Februari 2012 secara rahsia tanpa dihebohkan kepada pihak media.

“Ya, saya dan Wawa sudah bernikah. Kami bernikah di Taman Datuk Harun, Petaling Jaya. Jadi, status anak saya yang dihebohkan selama ini sudah terjawab,” katanya kepada pemberita dalam satu majlis yang diadakan di sebuah restoran di Neo Damansara, di sini petang Jumaat.

Tambah Aeril, mereka bernikah sebanyak dua kali iaitu pada kali kedua , 4 Februari lalu, hampir setahun selepas pernikahan pertama.

Aeril Zafrel & Wawa Zainal Mengaku Nikah Dua Kali

Terdahulu, akhbar pada Ahad lalu melaporkan Aerial sudah mendirikan rumah tangga dengan pelakon Wawa Zainal atau nama sebenarnya Nur Hawa Zainal Abidin, secara senyap.

Hasil perkahwinan itu mereka dikatakan telah mendapat anak pada 24 Ogos lalu yang diberi nama Ahmad Fakharuddin Attar.

Terdahulu, desas-desus tentang hubungan rapat mereka telah terdengar namun dinafikan Aeril dengan memberitahu hubungan baik tersebut hanya sebagai rakan artis semata-mata manakala Wawa dikatakan pulang ke kampung halamannya di Sabah akibat sakit misteri.

Artikel tentang Aeril Zafrel dan sila layari video dibawah (kanan)

 Artikel Menarik
sumber
https://www.facebook.com/HafizHamidun
http://www.mstar.com.my/hiburan/cerita.asp?file=/2013/10/11/mstar_hiburan/20131011171420&sec=mstar_hiburan


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.