Jumaat, 21 November 2014

Jumaat, November 21, 2014
Lawak, Remaja Indonesia Dakwa Datang Dari Masa Depan | Ape-ae hal kita gelak dulu...kekeke. Mula-mula seorang remaja bernama Putra Kandias mengaku dirinya datang dari masa depan, kini tambah lagi seorang remaja bernama Yusril Kusnandar turut mengaku dirinya juga datang dari masa depan iaitu tahun 2035. Kedua-duanya mengaku kononnya datang membawa misi khas untuk rakyat Indonesia.

Lawak, Remaja Indonesia Dakwa Datang Dari Masa Depan

Selamat malam
Salam kenal untuk semuanya
Sebelumnya saya minta maaf kalau saya lancang memperkenalkan diri disini..
Nama saya Putra Kandias, saya berasal dari masa depan tepatnya dari tahun 2035, tujuan saya kembali ke tahun 2014 adalah dalam menjalankan sebuah misi, saya di suruh menginformasikan kepada kalian semua penduduk bumi di Tahun 2014 agar berhati-hati karena akan ada bencana besar yang melanda Indonesia di awal tahun 2015, bersiaplah saudara-saudara
Terima kasih,

Agaknya banyak sangat menonton kartun Doraemon akaun facebook kedua-dua remaja tersebut jelas palsu, menggunakan profile gambar lama serta orang lain dan akaun baru dicipta seawal 17 November.
"Misi ku yang pertama adalah mengingatkan
kepada saudara-saudara bahwa akan terjadi
bencana besar di awal tahun 2015, misi ke 2
adalah mencari seorang anak indigo(maaf saya
tidak bisa menyebutkan namanya) beliau akan
saya bawa ke tahun 2035 dan yang ke 3 adalah
saya harus merahasiakan apa tujuan saya
membawa anak indigo tsb ke tahun 2035 serta
merahasiakan di mana posisi mesin waktu saya,
Berikut antara dakwaan paling lawak didunia sekarang oleh kedua-dua remaja tersebut.


Walaupun dikutuk bertalu-talu...nampaknya remaja tersebut gembira dengan respon masyarakat sana dan terus membuat posting yang merapu bagai.....

Lawak, Remaja Indonesia Dakwa Datang Dari Masa Depan
Pemilik asal profile gambar Putra Kandias
Remaja pertama yang menggunakan nama Putra Kandias kantoi menggunakan profile palsu apabila ada pengguna memuat naik profile asal pemilik gambar tersebut.


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.