Selasa, 4 November 2014

Selasa, November 04, 2014
NORA DANISH TINGGALKAN NEDIM NAZRI | Rasanya semua orang dah tahu bahawa hot mama ni sekarang sedang hangat bercinta dengan Nedim Nazriyang juga merupakan anak kepada seorang menteri terkemuka Malaysia.

NORA DANISH TINGGALKAN NEDIM NAZRI

Maka, kami yakin bila headline sebegini keluar, ramai jejaka yang melonjak riang sebab kononnya masih berpeluang nak mengorat Nora Danish kan?

Tapi, sayang seribu kali sayang. Kami terpaksa katakan yang Nora hanya tinggalkan Nedim selama 50 minit sahaja. Haha. Gurau je ya cik abang semua. Takkan hari-hari nak serius kan? Lebih-lebih lagi apabila mengalami Monday blues macam ni.

NORA DANISH TINGGALKAN NEDIM NAZRI

Sebenarnya, menerusi laman Instagram Nedim, Nora Danish dikatakan leka ber’shopping’ sampai sanggup tinggalkan Nedim keseorangan. Siap ada video lagi tau.

Tak sabar rasanya nak tengok pasangan sama cantik sama padan ni melangsungkan hari bahagia mereka kan. Tapi, jodoh kan di tangan Allah SWT. Kalau ada jodoh mesti mereka berdua bersatu kan?

sumber
http://www.ohbulan.com/nora-danish-tinggalkan-nedim-nazri/


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.