Selasa, 11 November 2014

Selasa, November 11, 2014
SAKSI BERANG TUDUHAN ORANG RAMAI | Berikutan kes seorang ibu yang maut dilanggar remaja bermotorsikal Tingkatan 4 di Sekolah Kebangsaan Pasir Panjang, Kuala Terengganu semalam, ramai mendakwa tindakan remaja tersebut yang membawa motorsikal laju punca kejadian.

SAKSI BERANG TUDUHAN ORANG RAMAIEnggan membiarkan rakannya dicerca dan dimaki pengguna laman sosial, seorang saksi yang juga sahabat remaja tersebut akhirnya memuatnaik satu status di Facebooknya.

Ilustrasi akhbar
Zaini Dahlan: kes yang excident pagi tadi saya ada. Jangan salah faham, sahabat saya Nabil bawa motor alow je, jangan fikir semua anak muda bawa motor laju. Bila excident je dengan motor mesti tuduh bawak laju. Saksi kejadian kan ada

SAKSI BERANG TUDUHAN ORANG RAMAI

Muhammad Hanafi:

Menurut saksi kejadian, makcik tu melintas jalan di celah2 kereta tanpa menyedari kehadiran motor. Pelajar tu terkejut lalu hilang kawalan. Pelajar form 4 sekolah Tengku Bariah, motor tu slow je, makcik tu jatuh dan terhentak kepala atas jalan sampai darah keluar dari hidung dan telinga.

Dah jadi rutin harian arwah bersama suami pergi makan roti canai kedai Saleh di pasir panjang. Nak dijadikan cerita, suami arwah dah melintas jalan tapi arwah tak sempat, tertinggal di tengah jalan. Lepas tu arwah nak melintas jalan tiba2, lepas tu jadilah kemalangan tu.

Dalm hal ni bukan nak salahkan arwah atau sesiapa, mmg ramai orang lintas jalan mcm tu sbb kt situ jejantas jauh.

Tapi pengguna fb tak payah nak maki budak tu dgn cakap die merempit la puaka la etc. kalau korang takde dekat tempat kejadian, jangan berlagak mcm nampak sendiri sampai nak ulas lebih daripada saksi.

Terima kasih."



sumber
https://www.facebook.com/ohmedianetwork/


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.