Selasa, 9 Disember 2014

Selasa, Disember 09, 2014
ALi Abd Jalil Kini Di Bawah Perlindungan PBB? | Sebuah laman web menyatakan lelaki bernama Ali Abd Jalil yang menghambakan dirinya dengan fahaman Anarchist dan Skinhead ini telah berjaya mendapat perlindungan suaka di bawah PBB.

ALi Abd Jalil Kini Di Bawah Perlindungan PBB?

Hurmm...admin kata , ok lah...sampai mati la ko duk kat sana....dan peganglah fahaman ko tu sampai akhir hayat ko. Agak-agak agama Islam ko tu ko tolak kemana yekk??

Bagi yang menyokong dia, terang-terang budak ni dah nyatakan kefahaman dia...harap mata dan hati korang jelas sikit....tambah pulak dengan kenyataan dia yang seringkali menggunakan perkataan yang tak elok.

Bagi admin senang jer....mungkin kerajaan dah tersilap langkah dalam mengumumkan penarikan pasport mereka....tapi mungkin itu saja cara terbaik yang kerajaan ada....

Atau lebih dahsyat lagi....mungkinkah pihak PBB pun ada agenda tersendiri dalam memberikan mamat ni perlindungan...biasala PBB...boneka US yang sering digunakan untuk kepentingan mereka sendiri....

#So org begini ke yang nak diikut dan dijadikan role model? Kikiki....


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.