Rabu, 17 Disember 2014

Rabu, Disember 17, 2014
1
Komen Erma Fatima Tentang Payung Emas | Sejak kisah madu Erma Fatima lahirkan bayi lelaki yang diberi nama Jihad. Ramai pula yang memperkatakan tentang "Payung Emas", istilah untuk wanita yang merelakan dirinya bermadu.

Komen Erma Fatima Tentang Payung Emas

Di bawah ini Erma Fatima menulis tentang Payung Emas tersebut dilaman Instagramnya....

Sejak hidup bermadu ni...pergi mana pun org dok sebok ckp pasal payung emas. Hmmm...aku dulu tk berapa nk peduli jgk pasal bab payung emas ni. Tapi bila dh 99.9% org ckp pasal payung2 ni. Maka aku musykil. Selidik punya selidik...mana ada hadis tulis sapa kasi suami kahwin lain dpt payung emas. Cis...sapalah yg suka mereka reka cerita ni hah!

Tapi sesungguhnya aku kasi bada kahwin pun bukan nk kejar payung emas tu pun. Lansung tk peduli pasal payung2 tu. Knp kita kena buat sesuatu dlm dunia ni semata mata utk mendapat ganjaran dr ALLAH? Dimanakah terletaknya keikhlasan hidup kita? 

Kalau hidup kita baik...hati baik...ikhlas..jujur...tkde hasad dengki..dan Allah kurniakan syurga buat kita maka segala mcm jenis payung ada kt dlm syurga tu. Jadi tk pyh nk kejar sgt payung emas tu semata mata kalau kasi suami kahwin lain. Dah bosan pulak aku dengar bab payung emas ni.

Cuba belajar bersihkan jiwa dan hati kita dulu...bila hati iaitu qalbu kita bersih maka terhindarlah dr segala kejahatan. 

Tiba-tiba aku terfikir...apa jd agaknya kalau ganjaran payung emas tu betul2 wujud tp dapat kt dunia. Hmmmm...berapa ramai kaum suami dpt kahwin lain? Dan bukan 1 ok...bole jd 4. Bygkn 1 payung emas tu harganya berapa kalau gadai. Ha ha ha... #hidup bersandarkan ganjaran tdk mendapat berkat. 2d



sumber
http://instagram.com/ermafatima



1 comments:

  1. salam...nak info dan membeli emas atau menjadi ahli/stokis powergold..KLIP DI SINI

    BalasPadam

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.