Isnin, 22 Disember 2014

Isnin, Disember 22, 2014
Penjelasan Lelaki Flush Kucing Dalam Jamban  | Setelah satu video seorang lelaki menganiaya kucing tersebar dan mendapat kritikan sehingga dilabel sebagai kejam oleh pengguna media sosial, lelaki tersebut tampil memberikan penjelasan mengenai video terbabit.


Menggunakan nama facebook Miki Monzter, lelaki berkenaan yang berpakaian hitam di dalam video itu berkata video itu sebenarnya video lama dan dia mendakwa pihak yang menyebarkan video tersebut sebenarnya berniat menyebarkan aibnya.

Penjelasan Lelaki Flush Kucing Dalam Jamban
Penjelasan Lelaki Flush Kucing Dalam Jamban


Berikut adalah penjelasan penuh oleh Miki Monzter.
"Tak sangka video lama aku dulu jadi famous."

Kucing itu aku jaga (dengan) baik sehingga dia mati. Anak tiga ekor, aku perhabiskan duit jaga sampai besar dan aku tak sangka sikap saudara aku sendiri membuka aib yang lama sehingga aku dicari dalam Facebook ini.

Aku hanya berdoa pada Allah SWT.  Moga Allah membalas segala perbuatan bekas sepupu aku itu.

Cukulah dia buka aib aku pada seluruh kerabut keluarga dan sepupu aku sebelum ini. Sekarang, dah buka aib di seluruh Malaysia.

Ini tanda-tanda kiamat sesama saudara sedarah berpecah belah.

Nama kuling itu Julia. Julia, aku dah minta maaf pada kamu dan aku jaga kamu. Aku tak salahkan orang yang comment dan maki-maki, ugut-ugut aku sebab bukan salah mereka pun. Mereka tak tahu apa yang terjadi sebenarnya. Kucing itu tak mati di tandas itu.

Elok selepas rakaman video, aku jaga dia. Biarlah orang buat aku macam ini.
Penjelasan Lelaki Flush Kucing Dalam Jamban

Penjelasan Lelaki Flush Kucing Dalam Jamban

# Nak cakap salah tak cakap pun salah...tapi brader, lu terima je la "hukuman dunia" atas apa yg lu dah buat kat kucing tu...Akaun Miki Monzter juga gagal ditemui....kemungkinan besar telah di "deactivate"kan....

sumber
http://www.siakapkeli.com.my/2014/12/lelaki-flush-kucing-dalam-tandas-tampil.html


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.