Rabu, 10 Disember 2014

Rabu, Disember 10, 2014
Sharnaaz Ahmad Jawab Isu Air Asahi Dalam Troli Di Jepun | "Kesalahan orang kalau cari memang seronok kan, tapi ada tak kita lihat kesalahan diri sendiri?

Sharnaaz Ahmad Jawab Isu Air Asahi Dalam Troli Di Jepun

"Saya lebih pentingkan kerja saya daripada benda macam ini. Salam dari Jepun," ujarnya yang enggan mengambil pusing mengenai isu tersebut.

Itulah jawapan Sharnaaz Ahmad mengenai isu air arak jenama Asahi yang dilihat didalam troli ketika beliau membeli belah di Jepun yang menjadi pertikaian peminat.

Untuk info, Sharnaaz Ahmad bersama Hanis Zalikha dan Mimi Lana, kini berada di Jepun bagi menjalani penggambaran drama, Ku Tinggalkan Cinta di Okinawa.

3 GAMBAR- Troli Barangan Yang Dibeli Shaarnaz Ahmad Di Jepun Mengandungi Beer?

Beliau menjawab isu itu menerusi aplikasi WhatsApp ketika pihak media bertanyakan tentang isu tersebut, sambil menyifatkan isu tersebut sengaja diada-adakan bagi mencari kesalahannya.

Sharnaaz Ahmad Jawab Isu Air Asahi Dalam Troli Di Jepun
Sharnaaz Ahmad Jawab Isu Air Asahi Dalam Troli Di Jepun

Dalam pada itu, tinjauan kami diinstagram Sharnaaz seolah memberitahu sesuatu mengenai isu ini..tulis beliau....

"I dont need to explain anyting or everything to anyone becos nobody owns anybody.. AKU MILIK ALLAH DAN IBU BAPA AKU.. BERCAKAP LAH SELAGI TUHAN BAGI NIKMAT BERCAKAP.. :) banyak bunyi depan aku, aku sapu.."

sumber
http://www.sinarharian.com.my/hiburan/sharnaaz-jawab-isu-arak-1.340611


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.