Isnin, 12 Januari 2015

Isnin, Januari 12, 2015
Alyah Tersalah Post, Mohon Maaf Pada Semua | "Saya post pic tadi kerana saya sudah tak mampu mengawal emosi.perempuan dlm pic Tu dari saya berkawan sampai saya dah berkahwin sering menganggu hubungan saya."

Yg saya ucapkan pada sesiapa yg menghubungi saya utk di temu bual adalah."Tahniah kepada perempuan tersebut kerana berjaya menghancurkan rumahtangga saya.saya tak pernah kluarkan kenyataan suami saya kawin dgn perempuan Tu."

"Maafkan saya kerana hari ini.saya tidak dapat menahan emosi Dan saya telah melakukan kesilapan yg besar.Tapi jgnla memanipolasi kan cerita saya.sampai semuanya jadi tidak Benar."

Alyah Tersalah Post, Mohon Maaf Pada Semua

Begitulah kapsyen di Instagram Alyah setelah kisah Ramli MS berkahwin lain jadi hangat di media sosial.

Berikutan itu, ramai peminat menasihati Alyah agar tidak sesekali membuat kenyataan tentang hal peribadi dilaman sosial, apatah lagi ianya memberi aib kepada suami.

Ada juga yang meminta Alyah menyiasat terlebih dahulu kesahihan cerita itu dan ramai juga meminta Alyah bersabar dan tabah menghadapi ujian rumahtangga.

Ramli MS Kahwin Lain, Alyah Kecewa Di Permainkan?

Dalam pada itu, Berita Harian cuba mendapatkan komen dari Ramli MS berkenaan isu dakwaan berkahwin dengan wanita dikenali Siti Hafilah Che Kar. Jawapan Ramli MS mudah dan ringkas.

"Tanyalah Alyah sendiri,"

Menurut Ramli, dia tidak berminat untuk menjelaskan perkara itu kerana beliau bukan seorang yang gemar bercerita soal peribadi.

"Saya malas nak cerita. Anda tanyalah Alyah sendiri. Saya memang tak suka nak kongsi cerita peribadi dengan masyarakat. "Selebihnya saya enggan komen," kata Ramli MS lagi.


sumber
http://instagram.com/alyah81
http://www.bharian.com.my/node/28587?ms



0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.