Ahad, 4 Januari 2015

Ahad, Januari 04, 2015
Penyanyi Lelaki Nak Tumbuk Bapa Kerana HUTANG! | Seorang penyanyi lelaki tinggi lampai dilaporkan telah bertumbuk sakan dengan bapanya dek kerana hutang.... lapor cik Pang, Metro Ahad.

Penyanyi Lelaki Nak Tumbuk Bapa Kerana HUTANG!

Dikatakan, penyanyi itu mengamuk selepas bengang dimarahi bapanya kerana tindakannya yang suka berhutang dan pengutip hutang menuntung hutang penyanyi itu dari bapanya.

Menurut info, penyanyi itu meminjam wang yang banyak dari seorang lelaki, alasannya kerana dia tengah pokai dek tiada tawaran untuk menyanyi dan berjanji akan membayarnya semula dalam satu tempoh.

Namun setelah sekian lama menanti, lelaki tersebut yang akhirnya bosan dengan janji manis penyanyi lelaki itu berjumpa dengan bapanya.

Penyanyi Lelaki Nak Tumbuk Bapa Kerana HUTANG!

Si bapa yang terkejut dengan jumlah yang dituntut segera berjumpa dengan anaknya. Si anak pula yang tak mengenang budi (boleh la masuk kategori anak derhaka dah ni) ni pulak naik angin sampai bergaduh besar dengan bapanya hinggakan nak bertumbuk. (means belum bertumbuk lagi la tu...)

Nasib baik ada ahli keluarga lain yang menenangkan mereka berdua.

Menurut info cik Pang lagi, katanya penyanyi lelaki ni duliu pernah ada kes mabuk dan bergaduh yang masih belum selesai.

sumber
http://www.hmetro.com.my/node/21358



0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.