Jumaat, 9 Januari 2015

Jumaat, Januari 09, 2015
Rayuan Ibu Kanak-Kanak Hilang di Johor | "W r u abg? W r u kakak? Ramai yg ckp abg n kakak dah jumpa...tapi dimana?? Dimana?? Yg kata dah jumpa..dah jumpa anak saya..di mana mereka?? Kes selesai??? Apa yg selesai??? Sampai skrg saya belum terima dari pihak polis yg mengatakan anak saya dah jumpa!! Yg kata dah jumpa tunjuk kat saya dimana anak saya!!! Abg kakak mama miss u so much! Adik miss u so much!! Papa nangis x berhenti2 rindukan abg n kakak..pls syg w r u???"

Sedih membaca rayuan si ibu yang terus menanti kepulangan segera dua anaknya yang hingga kini masih belum dikesan. Sila klik gambar untuk saiz yang lebih besar....

Kenyataan Ibu Kanak-Kanak Hilang di Johor

Ketika kejadian, Ibu mereka berada di bangunan berdekatan sedang mengajar mengaji..

Rayuan Ibu Kanak-Kanak Hilang di Johor

Rayuan Ibu Kanak-Kanak Hilang di Johor

Rayuan Ibu Kanak-Kanak Hilang di Johor

Apapun, kami juga berdoa supaya kanak-kanak ini berjaya ditemui dengan selamat. Semoga pihak polis berjaya menyelesaikan kes ini dengan segera. Biar pihak berkenaan melakukan kerja mereka...Tak perlu berspekulasi bagai...

- Hubungi ibu mereka di Instagram menerusi link yang disediakan dibawah...
sumber
Instagram habbatussauda_milkbooster


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.