Khamis, 29 Januari 2015

Khamis, Januari 29, 2015
Zamarul, Diana Cari Jalan Penyelesaian, Muhasabah Diri| Selepas media sesial menjadi heboh ekoran tindakan Diana Rafar memfailkan perceraian ke atas suaminya Zamarul Hisham di mahkamah Shah Alam, hanya satu saja perkara yang dimuat naik suaminya itu di Instagram.

Zamarul, Diana Cari Jalan Penyelesaian, Muhasabah Diri

"Thanks to followers yg banyak memberi semangat n komen yg membina semangat dan doa..dan memahami situation saya n my lovely princess diana rafar. maaf sb tak dapat membalas komen komen anda suma dalam keadaan cuba muhasabah diri.. "

Ramai peminat memberikan kata semangat kepada Zamarul dan juga Diana mengenai isu ini, bahkan ramai juga yang meminta Zamarul lebih bersabar menghadapi dugaan hidup dan tidak menceraikan Diana Rafar.

Zamarul, Diana Cari Jalan Penyelesaian, Muhasabah Diri

Menerusi Instagram Diana pula, selepas berita tersebut tersebar dia juga sempat memuatnaik satu kapsyen khas buat peminat,

"Salam semua diana nak minta maaf sb tak dapat balas comment .. Tak dapat nak bls msg whatsaap angkat call sesiapa. Diana nk ucap terima kasih atas doa semua yg sgt prihatin sgl kata2 semangat Allah je yg dapat balas. Diana harap bagi diana masa dan ruang berehat seketika utk diana muhasabah diri.. .sekali lagi diana minta maaf..tq semua"

Apapun yang berlaku, kita disini hanya mampu memberikan semangat kepada mereka berdua, namun kita tidak tahu apa sebenarnya yang sedang dihadapi mereka.

Diana Rafar Failkan Perceraian Terhadap Zamarul

Buat kedua -dua insan ini, semoga rumahtangga mereka tetap kekal utuh dalam menghadapi ujian dan dugaan ini.


http://websta.me/n/dianarafar
http://websta.me/n/zamarulhisham93


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.