Rabu, 4 Mac 2015

Rabu, Mac 04, 2015
5 Tahun Selepas Buku ASB Hilang, Hasilnya Sangat WOW! | Kalau dah rezeki, pasti tak kemana...mungkin itu pepatah tepat kot tuk kes ni? Al kisahnya seorang lelaki yang telah menjumpai buku ASBnya setelah 5 tahun "hilang" tanpa dikesan...kisahnya seperti dibawah...

"4 tahun lepas, berbekalkan sebuah motor kapcai 125ZR di zaman rempit huha-huha, aku menuju ke Dataran Maybank, Bangsar. 

Kemudian disapa seorang akak ni untuk join benda yang aku tak pernah ambil tahu langsung ketika itu. Ye la masa tu rambut pun ada ekor siap warna perang lagi.

5 Tahun Selepas Buku ASB Hilang, Hasilnya Sangat WOW!

Sejak dari tu memang tak pernah update atau ambil tahu langsung. Orang heboh sana-sini aku buat tak tahu jer. Semalam terjumpa buku ASB ni yang ingatkan dah lama hilang. Hari ni terlanjur ada di Maybank, teruslah bawa untuk update. 

"Wah lama betul tak update ni dik!! Masyukk!!", akak di kaunter Maybank tu tadi menyapa. Aku tersengih je dengan "Entahlah kak", perlahan.

Lumayan juga hasilnya. Haha! Alhamdulillah. Ku namakan ini pelaburan zaman rempitku. Huha pun huha juga dulu, tapi kena sentiasa pandang 10 ke 20 tahun akan datang. - via-Instagram @ohmedia

#Serius ke memain je derang nih? Malas lak nak cek tengok...Admin macam tak percaya jerrr.....lau macam tu nak buat gak laa...nti 5 taun lagi admin update yerr....kekekeke

sumber
http://www.thehypemedia.com/2015/03/buku-asb-hilang-2011-ditemui-semula.html


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.