Sabtu, 14 Mac 2015

Sabtu, Mac 14, 2015
Perempuan Ini Bangga Dapat Rampas Suami Orang | Agak-agak la sikit kalau ye pun dah jadi angau jatuh cinta. Berbulu bebeno teman tengok pompuan ni update dalam pesbuk dengan kapsyen,"Salahkah aku mencintai suami orang, sedangkan dia sanggup menceraikan isteri dia kerana aku, terbukti dia lebih cintakan aku"

Perempuan Ini Bangga Dapat Rampas Suami Orang

Siyesly, kompom akan ramai yang akan mengkritik sikap pompuan ni. Tambah plak status dia yang lagi satu siap tulih dia menang sebab dapat kalahkan bekas isteri kekasihnya tu.

Perempuan Ini Bangga Dapat Rampas Suami Orang

"Sedihnya abang Aswad dah balik KB sudah. Rasa bahagia sangat seminggu habiskan masa dengan dia...sekarang dia sudah jadi milik aku sepenuhnya sebab dia dah ceraikan isteri dia talak satu. Akhirnya aku menang...perempuan ko kalah...sudahlah ko tak cantik..."


Perkahwinan bekas isteri, Siti dan lelaki yang bernama Aswad itu telah terjalin selama 13 tahun dikurniakan seorang anak perempuan, hancur begitu sahaja kerana kehadiran orang ketiga.

Siti, hanya mampu membiarkan bekas suaminya berlalu pergi.

Perempuan Ini Bangga Dapat Rampas Suami Orang

"Aku tak mampu bersuara, tapi yang pasti dia masih suami aku. Aku akan tetap mencintai macam dulu seperti 13 tahun yang lalu. Pada kamu Sikin, aku tak berdendam apa pun dengan kamu. Aku yakin kamu ada hati dan kamu dapat berfikir,"

Sabar dan bertabahlah Siti...kami juga mendoakan kebahagiaan, kesejahteraan kamu hingga ke akhirat...insyaallah....insyaallah ada hikmah disebalik semua ini.


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.