Khamis, 12 Mac 2015

Khamis, Mac 12, 2015
"Sapalah Saya Untuk Hukum Dia Lama-Lama" - Emma Maembong | “Sapalah saya untuk hukum dia lama-lama. Sebelum ini pun saya tidak pernah beri sebarang kenyataan yang memang tidak ada ruang langsung atau pintu hati saya tertutup buat dia,” kata Emma Maembong mengenai kisah cintanya dengan Zizan Razak.

"Sapalah Saya Untuk Hukum Dia Lama-Lama" - Emma Maembong

Sebelum ini, nama pasangan popular ini sering menjadi tumpuan lantaran kisah cintanya yang sering dilanda kontroversi.

Mengulas lebih lanjut, pelakon Hantu Wefie itu bagaimanapun mengakui tidak serik bercinta lagi, tetapi menyerahkannya kepada takdir ALLAH.

“Kalau ada jodoh pada masa hadapan dan pada masa sama dia mengajak saya berkahwin, maka saya akan terima. Tak payah bercinta lama-lama.

Video: Emma Maembong Menitis Air Mata  Bila Mengenangkan Zizan Razak

“Tapi buat sementara waktu biarlah dulu perkara ini berlalu lagi pun saya kini tak mahu menaruh harapan padanya,” katanya ketika ditemui pada Sesi Tayangan Eksklusif Episod Akhir Suamiku Encik Sotong di The Strand Mall, Kota Damansara, kelmarin.

Pada masa sama, Emma memberitahu, apa yang berlaku tidak menjadi halangan buat dirinya menjalani kehidupan seperti biasa.

“Saya dan Zizan masih lagi berhubung dan saya tak pernah cakap kami bermusuh disebabkan perkara ini.

“Sekarang masing-masing sibuk fokus dengan karier seni. Apa pun yang berlaku, kehidupan mesti diteruskan,” ulasnya.

sumber
http://www.sinarharian.com.my/hiburan/emma-sedia-terima-lamaran-zizan-1.367438


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.