Jumaat, 17 April 2015

Jumaat, April 17, 2015
Gambar Emma Maembong & Kamal Adli Mandi Tepung Bersama | Selamat hari lahir diucapkan buat dua selebriti iaitu, Zizan Razak dan Kamal Adli.

Gambar Emma Maembong & Kamal Adli Mandi Tepung Bersama

Pasti ramai yang ingin tahu bagaimana dua jejaka ini menyambut ulangtahun kelahiran mereka kan?

Sebelum ni, Zizan Razak telah menyambut birthday dengan keluarga, Kamal Adli pula meraikannya dengan sahabat-sahabatnya termasuklah Emma Maembong. Yeay!

Melalui laman Instagram milik Emma, dia telah memuat naik sekeping foto ‘mandi tepung’ ketika sambutan hari lahir Kamal.

Gambar Emma Maembong & Kamal Adli Mandi Tepung Bersama

Lain macam pulak cara derang menyambut harilahirkan? Kompom selekeh habis bila seluruh badan dah bermandikan tepung...ke3x...Tapi tak pe lah...asalkan jangan menyimpang jauh udahhh...

Dalam pada menyambut birthday Kamal, Emma turut tak lupa mengucapkan selamat kepada bekas kekasihnya, Zizan Razak.

Gambar Emma Maembong & Kamal Adli Mandi Tepung Bersama

Namun, kini Emma hanya menggelar Zizan sebagai sahabat sahaja.

Hmm, tak apalah. Perkara yang lepas jangan dikenang kan? Kami pun suka tengok Emma yang sudah semakin ceria sekarang.

sumber
http://www.ohbulan.com/foto-emma-maembong-kamal-adli-mandi-tepung-bersama/


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.