Khamis, 30 April 2015

Khamis, April 30, 2015
Jojie Bakal Akhiri Zaman Bujang Jun Ini | Kakak Ratu Rock Negara, Jojie Aminuddin, 50, bakal mengahiri zaman bujangnya memilih Jun ini untuk disatukan dengan pilihan hatinya seorang usahawan dan pengurus acara,Syahrizal Ismail, 36, setelah setahun berkenalan.

Jojie Bakal Akhiri Zaman Bujang Jun Ini

Jarak usia 14 tahun menurut Jojie atau nama sebenarnya Rozita bukanlah masalah apatah lagi keluarga bakal suami menerima kehadirannya dengan tangan terbuka.

"Faktor usia bagi saya bukanlah masalah untuk kami meneruskan niat murni ini. Walaupun jarak usia yang berbeza, Syah seorang yang matang dan tidak kebudak-budakkan.

"Kami berkenalan kira-kira setahun yang lalu apabila kami terbabit dalam sebuah acara membabitkan Ella dan saya pula perlu berurusan dengannya. Selepas beberapa kali berjumpa, kami mula akrab dan hubungan itu kemudiannya menjadi lebih serius.

"Selain itu apa yang membuatkan saya terpikat padanya kerana beliau seorang yang sangat menjaga solat. Dia sering mengingatkan saya mengenai solat, terutama sekali solat subuh.

Saya memang mencari seorang yang dapat membimbing saya ke arah kebaikan dan Alhamdulilah impian itu dimakbulkan," katanya yang tidak bercadang untuk bertunang.

Menurut Jojie, pihak lelaki sudah pun merisik baru-baru ini, bagaimanapun tarikh pernikahan masih belum ditetapkan lagi. Mereka memilih untuk mengadakan majlis pernikahan sebelum Ramadan manakala majlis resepsi pula akan diadakan selepas Aidilfitri.

Sementara itu, Syahrizal berkata sikap Jojie yang tidak mengongkong serta pandai membawa diri menyebabkan dia terpikat kepada wanita itu. Bagi Syahrizal juga, faktor umur bukanlah masalah untuk dia menikahi Jojie dan keluarga juga sudah merestuinya.

"Jojie seorang yang sangat pandai membawa diri, sebagai seorang yang bekerja di bahagian korporat, saya sering berurusan dengan ramai orang. Tapi Jojie tahu menyesuaikan diri dan faham dengan keadaan kerja saya yang sentiasa sibuk.

"Kami tidak seperti pasangan lain yang asyik berkepit, kerja saya sangat sibuk sehingga ada kalanya sukar untuk berdating. Tapi Jojie tidak pernah mengganggu atau mendesak saya untuk berjumpa, perkara itu membuatkan saya selesa dengannya," kata Syah.

sumber
http://www.bharian.com.my/node/50886


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.