Jumaat, 19 Jun 2015

Jumaat, Jun 19, 2015
Gambar Bo-gel, Tasha Shilla Buat Laporan Polis? : Menerusi Portal Murai, khabarnya Tasha Shilla telah pun membuat laporan polis berdasarkan komen yang ditinggalkan peminatnya di laman Instagram pelakon tersebut baru-baru ini.


Menurut komen peminat tersebut, dia ternampak Tasha serta keluarganya sedang membuat laporan polis setelah gambar separuh bo-gel yang didakwa sebagai Tasha itu tersebar dan dikatakan sengaja dimanipulasi oleh seseorang untuk menjatuhkan nama pelakon tersebut.

Jika benar seperti apa yang disampaikan oleh individu berkenaan, sekurang-kurangnya Tasha telah membuat laporan polis dan pastinya siasatan lanjut akan dijalankan.


Harapnya nanti keadilan dapat ditegakkan dan individu yang berniat untuk menjatuhkan maruah pelakon itu dapat ditangkap.

sumber
http://www.rotikaya.com/tasha-shilla-buat-laporan-polis-isu-gambar-bogel/


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.