Sabtu, 6 Jun 2015

Sabtu, Jun 06, 2015
Pendedahan PANAS Lelaki Yahudi Mengenai Bangsanya Sendiri | Yahudi memang tidak dapat dipisahkan dengan kejahatan dan keganasan di dunia. Walaupun dalam jumlah yang kecil, mereka ini dilihat dapat menguasai dunia secara senyap. Pada tahun 1961, seorang 'bekas' Yahudi tampil untuk menceritakan kepada dunia tentang siapa sebenarnya Yahudi sekarang dan kejahatannya.

Pendedahan PANAS Lelaki Yahudi Mengenai Bangsanya Sendiri

Freedman 'keluar' dari Yahudi pada tahun 1945 dan menghabiskan hidup dan kemewahannya; yang berjumlah paling kurang 2.5 juta dollar, untuk mendedahkan siapa sebenarnya Yahudi yang berselindung di sebalik Amerika Syarikat.

Freedman bukanlah seorang Yahudi yang biasa. Dia salah satu merupakan anggota di dalam satu organisasi Yahudi yang bertanggungjawab 'menundukkan' Amerika Syarikat kepada pengaruh Yahudi pada zamannya.

Pendedahan PANAS Lelaki Yahudi Mengenai Bangsanya Sendiri

Selain itu, Freedman juga secara peribadi mengenai beberapa nama besar seperti Bernard Baruch, Samuel Untermyer, Woodrow Wilson, Franklin Roosevelt, Joseph Kennedy, dan John F. Kennedy.

Ucapan pendedahan siapakah Yahudi oleh Freedman berlangsung pada 1961 di Willard Hotel di Washington.

Memandangkan ucapannya berdurasi lebih dari 1 jam, kami akan cuba pendekkan dengan menulis isi-isi penting ucapannya.

Perang Dunia Pertama (WW1)
Seperti sedia maklum, WW1 tercetus pada tahun 1914 dan pada mulanya perang ini hanya melibatkan Britain, Perancis dan Rusia melawan Jerman, Austria-Hungary dan Turki. Dua tahun kemudian, Jerman sudah pun hampir memenangi perang ini dan menawarkan untuk berdamai dengan lawannya.

England pada mulanya bersetuju untuk berdamai, sehinggalah Yahudi di London datang menemui kabinet perang Britain dan menawarkan pertolongan dengan menghasut Amerika Syarikat untuk menyertai perang tersebut dan berpihak di sebelah England.

Hasilnya, perdamaian tidak dapat dikecapi dan England memenangi perang tersebut.

Palestin
Yahudi di London menawarkan untuk menolong England di dalam WW1 dengan syarat England memberikan Palestin kepada mereka. Dari situlah bermulanya penapakan haram Yahudi di Palestin.

*Palestin adalah negara dibawah jajahan England pada ketika itu.

Tidak Mengenang Budi
Pada tahun 1905, Jerman telah menerima pelarian Yahudi yang terpaksa lari dari Rusia dan Jerman melayan mereka dengan baik sekali tanpa sebarang diskriminasi. Yahudi sanggup membelakangkan Jerman pada WW1 hanya untuk mendapatkan apa yang mereka mahu, Palestin.

Bijak & Mengawal Dunia
Setelah Jerman tahu punca mereka kalah pada WW1 adalah kerana Yahudi, negara tersebut bertindak mendiskriminasikan orang Yahudi yang berada di Jerman; sama seperti diskriminasi orang kulit hitam di Amerika Syarikat pada zaman dahulu.

Yahudi di London bertindak memboikot barangan Jerman(bersama menyebarkan dakyah-dakyah seperti Jerman adalah pengganas kepada orang ramai) dan juga memberhentikan eksport makanan kepada Jerman. Ini menyebabkan rakyat di Jerman kebuluran.

Kempen memboikot barangan Jerman oleh Yahudi pula sangat efektif. Ini boleh dibuktikan apabila orang ramai di England sanggup berdemo di depan kedai yang menjual walau satu barangan yang tertera perkataan "Made In German".

Yahudi Palsu
Freedman juga turut mendedahkan kebanyakan Yahudi sekarang bukanlah Yahudi yang asal. Yahudi baru ini sebenarnya berasal dari negara yang dikenali sebagai Khazar.

Orang Khazar pada asalnya tidak mempunyai agama atau pagan. Tetapi seorang raja Khazar memutuskan untuk memilih agama untuk negaranya dan agama yang dipilih adalah Yahudi. Secara automatik semua rakyatnya menganut agama Yahudi.

Yahudi Khazar inilah yang kini banyak mengawal dunia kerana sifat mereka yang suka memerintah dan sanggup melakukan apa sahaja untuk mencapai apa yang dihajatinya.

Untuk membaca keseluruhan transkrip ucapan Freedman, anda boleh pergi ke pautan ini Freedman Speech.

Berikut video ucapan Freedman di bawah




sumber
Siakapkeli 


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.