Rabu, 1 Julai 2015

Rabu, Julai 01, 2015
Putus Tunang Terlalu Peribadi Untuk Di Kongsi - Adira : Adira tetap enggan mendedahkan punca sebenar pertunangannya dengan Presiden Gerakan Belia Gagasan 1Malaysia, Shahrul Nasrun Kamarudin putus pada pertengahan April lalu.

Putus Tunang Terlalu Peribadi Untuk Di Kongsi - Adira

Adira atau nama sebenarnya, Siti Adira Suhaimi, 24, berkata, ia sangat peribadi untuk diceritakan kepada umum dan biarlah perkara itu hanya diketahui oleh mereka berdua sahaja.

"Walaupun kami sudah putus tunang tetapi sebagai seorang yang pernah rapat dengannya saya perlu menjaga nama baik dia dan tidak mahu memperbesaran soal itu.

"Shahrul sendiri sudah menjelaskan kepada pihak media tentang punca perpisahan kami iaitu kerana tiada persefahaman dan selebihnya biarlah kami sahaja yang tahu," katanya.

 Dalam pada itu, Adira berkata, ibunya paling terkesan dengan berita berkenaan kerana dia rapat dengan Shahrul namun tetap reda dengan apa yang berlaku.

Jelasnya, keputusan untuk menamatkan hubungan tersebut dilakukan atas persetujuan bersama dan mereka berdua sudah berusaha menyelamatkan hubungan berkenaan tetapi gagal.

"Bukan saya atau Shahrul tetapi ia keputusan kami berdua selepas berbincang semasak-masaknya. Sudah ketentuan tiada jodoh di antara kami," jelasnya.

Sementara itu, Adira berkata, dia ada menghubungi Elizabeth Tan untuk menjernihkan keadaan selepas penyanyi lagu Knock Knock itu dituduh sebagai punca keretakan hubungan mereka.

Kata Adira, soal pihak ketiga tidak timbul dalam hubungan mereka dan Elizabeth tidak bersalah dalam hal berkenaan.

"Saya tidak salahkan Elizabeth dan saya ada menelefonnya untuk menjelaskan situasi sebenar. Tiada pihak ketiga terlibat dalam soal ini kerana masalah yang timbul adalah di antara saya dan Shahrul," jelasnya.

Terdahulu ada gosip mengatakan punca Adira dan Shahrul putus apabila pemuda itu dikatakan cuba memikat Elizabeth.

Pasangan itu Mengikat tali pertunangan pada 22 Disember tahun lalu dan mereka sepatutnya melangsungkan perkahwinan pada Sepetmber depan.

sumber
http://www.mstar.com.my/hiburan/berita-hiburan/2015/07/01/adira-komen-tunang/


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.