Isnin, 6 Julai 2015

Isnin, Julai 06, 2015
Video Cara Buat Duit Palsu Tersebar |  Teringin belajar cara-cara membuat wang palsu?


Mudah sahaja, anda hanya perlu membuat tempahan paten ink pada roller yang berbentuk wang RM50 dan gunakan kertas yang berkualiti tinggi.

Kemudian pusingkan sahaja mengikut acuan roller, zas! Terciptalah wang kertas RM50 palsu, begitu mudah kan?

Tetapi jangan ingat pihak Polis Diraja Malaysia tidak melakukkan kerja, sudah terlalu banyak sindiket-sindiket pembuatan wang palsu ditumpaskan oleh pihak berkuasa, cuma sindiket wang palsu ini bak cendawan yang tumbuh selepas hujan sahaja.

Justeru, kalau anda ada menyimpan impian nak buat benda-benda camni, elok lupakan la yea…itu pun kalau tak teringin duduk dalam sangkar batu la kan...

Menerusi video dibawah, inilah cara yang digunakan oleh penjenayah dalam menghasilkan wang palsu.


Cara Cetak RM50 Palsu Di Kesan
Fuh...senangnya cara buat RM50 palsu!!! Hati2 geng...klau mcm ni kompom banyak dah duit palsu tersebar kat market...
Posted by Kezoom on Monday, 6 July 2015


Apa yang mengejutkan ialah ciri-ciri yang terdapat pada wang tersebut seperti tandatangan bekas Gabenor Bank Negara, Tan Sri Ahmad Mohd Don dan wajah cetakan muka Yang Di-Pertuan Agong Malaysia yang pertama adalah sangat terperinci.

Sehingga kini,  tiada info/maklumat mengenai tarikh dan tempat video tersebut dirakam.

Apa-apa pun di harapkan pihak berkuasa segera menyiasat video cetakan wang palsu ini sebelum sindiket-sindiket ini semakin berleluasa!

Dan dibawah ini pula, seorang wanita menunjukkan ciri-ciri wang RM50vpalsu yang diterima beliau.



Duit Asli dengan Duit palsu...berhati-hati
Posted by Kezoom on Wednesday, 1 July 2015


sumber
http://mynewshub.cc/2015/07/06/video-duit-palsu-rm50-dibuat-semudah-a-b-c/


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.