Selasa, 4 Ogos 2015

Selasa, Ogos 04, 2015
Air Asia Buat Hal, ok | Berikut satu dakwaan seorang pelanggan pengangkutan tambang murah, Air Asia mengenai masaalah tiket online yang beliau telah tempah untuk penerbangan adik iparnya ke dari Kota Kinabalu ke Kuala Lumpur.


Air Asia Buat Hal?Air Asia Buat Hal?

Kepada Air Asia,

Sila semak semua kegiatan kakitangan kaunter anda. Kalaupun tak cukup gaji, jangan buat duit dengan cara mudah iaitu menipu orang yang tidak tahu macam mana nak check in untuk naik kapal terbang.

Tiket saya booking utk adik ipar di KK ke KL jam 9.30 2 Ogos 2015.. No booking yang diberi pada laman web air asia dengan emel adalah berlainan. Kalaupun tak boleh trace guna no booking, boleh trace guna No IC kan????

Bila nak check in, kakitangan kata tiket cancel dan dia minta adik ipar saya bayar harga tiket baru.. Adik ipar saya terpaksa bayar semula amaun yang sama..

Bila adik ipar call saya, saya suruh adik ipar whatsapp gambar resit.. Terang terangan tulis Payment Type FPX Direct Debit!!!!!

Payment dah dijelaskan masa booking dibuat, kenapa minta dibayar semula.. Kalau tiket cancel kenapa tak bagi resit baru???????

Air Asia, sila jelaskan perkara ini sebelum saya ambil tindakan dan ramai lagi penumpang lain yang akan terkena..
Zully Azizan

fb link
https://goo.gl/BMIOMT


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.