Jumaat, 14 Ogos 2015

Jumaat, Ogos 14, 2015
Along Cham Minta Azrul Cham Jaga Mulut | Satu ketika dulu mereka berdua pernah bersama....Namun kini, Along (Cham) meminta rakan seperjuangannya Azrul Zaidi tidak terus mengeluarkan kenyataan yang menyalahkan dia sebagai punca tiada tawaran dengan mana-mana majlis atau program televisyen.

Along Cham Minta Azrul Cham Jaga Mulut

Along atau nama sebenarnya Muhammad Nizamudin Ahmad, 32, berkata, perkara itu hanya akan menimbulkan persepsi negatif masyarakat biarpun dakwaan yang dibuat Azrul itu tidak tepat.

"Dia selalu keluarkan kenyataan terkilan dan merajuk dengan saya dan mempertikaikan kenapa saya buat sesuatu job itu dengan orang lain? Dia sepatutnya tahu sesebuah undangan itu dibuat oleh penganjur.

"Kadang-kala saya ambil tawaran menjadi pengacara majlis atas kapasiti bayaran harga 'kawan-kawan' dan tiada bayaran. Itu pun dia pertikaikan. Sampaikan saya masuk MIG dulu pun dia tidak puas hati.

"Saya hairan kenapa dia berbuat demikian sedangkan job dia lebih banyak dan saya tidak pernah pertikaikan,".

Along diminta mengulas tentang hubungannya dengan Azrul yang renggang apabila Azrul dikatakan pernah mendedahkan berasa terkilan terhadap Along kerana tidak dipanggil terlibat dalam beberapa program televisyen.

Kumpulan Cham yang dianggotai oleh Along dan Azrul menduduki tempat kedua dalam program realiti Raja Lawak musim kedua pada 2008.

Sementara itu, Along menjelaskan hubungan mereka dingin sejak berakhirnya pertandingan Raja Lawak akibat beberapa salah faham yang tidak diselesaikan.

Kataya, situasi tersebut berlanjutan sehingga ke hari ini apabila Azrul sering menyuarakan rasa tidak puas hati tanpa bersemuka dengannya.

"Hubungun kami memang sudah lama dingin dan kami tidak berhubung sejak tahun 2009 kerana ada beberapa salah faham. Saya pun tidak tahu apa sebenarnya punca ia terjadi. Apa yang sampai ke telinga dia lain dan sampai kepada saya lain pula.

"Saya ada cuba untuk berbaik, namun entah kenapa sampai sekarang gagal," ujarnya.

Dalam pada itu, Along berkata, dia menjelaskan perkara ini berikutan tidak mahu orang ramai salah faham yang boleh menjejaskan reputasinya pada mata masyarakat.

Kata Along mereka masing-masing sudah dewasa dan boleh memikirkan apa yang terbaik untuk keluarga.

"Saya berdiam diri selama ini kerana saya tidak mahu panjangkan cerita dan orang akan gelakkan sahaja. Periuk nasi pun boleh terjejas.

"Cukuplah saya katakan pada dia bahawa apa yang saya ada sekarang adalah cukup untuk dapur saya berasap sahaja tidak mewah seperti yang dia sangkakan," ujarnya.

sumber
http://www.mstar.com.my/hiburan/berita-hiburan/2015/08/14/along-cham-tegur/


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.