Khamis, 13 Ogos 2015

Khamis, Ogos 13, 2015
Gambar Sharifah Sakinah Bercemolot Bersama Saumi Di Kritik Peminat | Sapa yang tak kenal dengan perangai gila-gila Sharifah Sakinah. Terkini menerusi laman web Murai, dia dikhabarkan telah memuatnaik satu lagi gambar kontroversi aksi dirinya sedang bercemolot bersama suaminya. Namun begitu, dibawah ini penjelasan dari Sharifah sendiri...
Saya cium pun dengan suami saya, bukan dengan orang lain. Malah ada lagi gambar saya yang agak seksi. Terutama gambar saya ketika tengah yoga dan aktiviti senam yang lain. Tak pula mereka nak kritik gila-gila. Jadi saya memang malas nak layan isu-isu macam ni, gambar itu pun saya tak ‘delete’. Lama-lama nanti mereka senyaplah tu.
Gambar Sharifah Sakinah Bercemolot Bersama Saumi Di Kritik Peminat

Hahaha...so kalau dah inilah jawapan beliau, nampaknya dia tak terkesan pun dengan kritikan anda semua. So korang boleh abaikan je lah gambar dia tu...he3x

sumber
http://beautifulnara.com/isu-kongsi-foto-cium-mulut-bersama-suami-sharifah-sakinah-enggan-ambil-pusing-dengan-kritikan-negatif/


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.