Jumaat, 11 September 2015

Jumaat, September 11, 2015
Bila Abby Abadi Ajak Suami Shopping Atas Katil | Hurmm...dabel meaning tu ayat Abby Abadi di laman Instagramnya. Tau la dah ada suami, tapi bila menulis ayat sebegitu patutnya sendiri mau ingat la yer....kamu tu dah la bekas selebriti. Apa juga perkongsian yang kamu buat pasti akan di hadap peminat. Jestru, sebagai muslimah, den ghaso tak perlu la Abby Abadi nak buat ayat dabel mening tu lagi kat public...memang la dia suami awak...tapi faham-faham je la maksud kami ok...

Bila Abby Abadi Ajak Suami Shopping Atas Katil

“Alolololoooo.. So suweettt!!! Terima Kasih juga buat suami @jaiezzany kerana menerima si dobokkkk ini seadanya. hehe… Dobok ‘limited edition’ ok hehe.. Malu dah nak ambil gambar sbb badan dah macam guni berassss”

“Apapun, nak pesan: Suamiku @jaiezzany jangan berangan ditempat kerja k. Balik nanti kita shopping atas katil k hehe… (Jangan bgtahu org shopping kt mana.. Nanti dorg tiru hahaha,” antara ayat yang ditulis Abby di Instagramnya.


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.