Khamis, 26 November 2015

Khamis, November 26, 2015
Komen Kurang Ajar Peminat Di Jawab Dengan Selamba Oleh Siti Nurhaliza | Komen balas Datuk Siti Nurhaliza, kepada pengguna Instragram yang memberi komentar biadap kepadanya benar-benar 'memberi pengajaran' kepada pengguna tersebut.


Komentar pengguna Instagram yang bernama Choomyncheeky yang mengatakan Siti sebagai seorang yang suka meraih perhatian dinyatakan secara biadap hingga mengguris perasaan Siti.

"Wanita ini benar-benar aneh, dari hendak kahwin sampai mengandung semua rahsia, sungguh melucukan dan dia sebenarnya seorang yang suka meraih perhatian," tulis Choomynecheeky yang merujuk kepada pendirian Siti yang masih merahsiakan perihal kehamilannya.

Tidak melatah dengan komen itu, Siti lantas memberi 'nasihat' kepada Choomynecheeky agar 'keluar' dari 'halaman rumah'  Instagram itu.

"Maaf anda mengundang persekitaran yang negatif dalam rumah ini, saya kena lakukan ini (blocked) supaya anda boleh tenang dan bergembira tanpa memikirkan masalah saya bye! tulis Siti.

sumber
http://www.sinarharian.com.my/hiburan/siti-balas-komen-biadap-dengan-cara-baik-punya-1.455677


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.