Selasa, 2 Februari 2016

Selasa, Februari 02, 2016
What U Did U Get Back | Kemalangan di selekoh Lubuk Timah, Jln Simpang Pulai-Cameron. Rider dikhabarkan patah kedua dua pergelangan tangan. Punca kejadian tidak pasti.

What U Did U Get Back

Allahuakbar....kesian rase nk p tolong ja.....moto besaq mangsa nampak hansem ...aduhhh aku xleh nampak yang hansem2 kesian tul....ya allah selamat kan la org tu....

Pikirkn juga keselamatan org lain ye saudara.. Bukan nak cakap xda agama ke ape ke.. Ada akal Allah bagi, buat2 lah berfikir..

Macam what u did, u will get back la.. Bawak laju mencelah2, selekoh tajam kona baring lagi, so excident lah jwpn dia.

Kesian memang kesian.. Tpi kasihan lagi pada org yang jadi mangsa yang tak bersalah..

Sebelum2 ni pun boleh nampak banyak pasal moto besar excident dan mati.. dah lali rsanya bila tengok moto besar excident.. Dan Ramai yg komen "al fatihah", but did they really mean it?? Mereka baca ke?? Hanya menulis sahaja yg dpt menjawabnya.. Kipidap :)

sumber
http://bulletinmedia.blogspot.my/2016/02/aku-tak-hairan-dah-excident-dan-mati.html


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.