Khamis, 3 November 2016

Khamis, November 03, 2016
Che Ta Mengamuk Bila Netizen Tuduh Tak Bayar Income Tax,ok? | Sapa la yang dok pegi perhangat Che Ta pasal cukai yang dia tak jelaskan sepenuhnya kat LHDN tu. Semuanya gara-gara baki cukai yang  belum diselesaikan dan dia disekat untuk keluar negara.

Che Ta Mengamuk Bila Netizen Tuduh Tak Bayar Income Tax

Jadi, dek kerana isu tersebut, hasrat Rozita Che Wan atau Che Ta untuk menyambut hari jadi anaknya di London tidak kesampaian.

Dakwa Che Ta sebelum ini memang dia bayar cukai cuma kali ini nilainya besar dan kali ini dia tak dapat nak jelaskan sepenuhnya cukai tersebut..

Tapi yang tak sedapnya ramai mula hentam Che Ta. Macam-macam tuduhan dilemparkan kepada Che Ta. Siapa yang tak panas kan? Sesiapapun kalau berada kat tempat Che Ta pun bengang!


Mungkin dah tak tahan sangat dengan tuduhan yang dilemparkan, Che Ta dikatakan membalas komen berbentuk provokasi seorang lelaki di Instagram miliknya. Berlaku sedikit ‘perang mulut’ namun komen-komen terbabit dikatakan telah dipadam.

Pengikut Che Ta yang lain turut memberikan komen meminta agar Che Ta bersabar dan tidak melayan mereka yang sengaja menaikkan kemarahan.

Che Ta Mengamuk Bila Netizen Tuduh Tak Bayar Income Tax

Apapun, sabaq ya Che Ta, biasal la peminat...bila ada ruang, time tu la depa nak buh...btw, kami tau Che Ta akan settlekan isu ni tak lama lagi. Tambah pula, Che Ta antara artis Malaysia terawal yang datang ke LHDN untuk berurusan hal cukainya tu.


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.