Ahad, 6 November 2016

Ahad, November 06, 2016
Remaja Cerita Detik Jumpa Aqasha,ok?:  remaja yang menemui Aqasha berkata, dia dalam perjalanan ke Bukit Ampang ketika ternampak Aqasha di perhentian bas berkenaan dalam keadaan lemah.

Remaja Cerita Detik Jumpa Aqasha

"Saya takut juga masa bawa dia balik, sebab kisah dia hilang dah viral nanti orang ingat saya yang culik dia.

Remaja Cerita Detik Jumpa Aqasha,ok?

"Masa tu saya bermotosikal nak ke Bukit Ampang , kebetulan jalan sesak dan perlahan, saya ternampak dia di perhentian bas.

"Saya tanya dia pergi mana, tapi dia tak jawab dan terus menangis. Jadi saya bawa dia balik ke rumah, beri makan dan telefon ibunya," katanya yang ditemui di IPD Cheras.

Muhammad Ismail mengenali Aqasha yang berkawan dengan adiknya yang berusia 11 tahun dan tahu mengenai kehilangannya apabila kejadian itu viral di Facebook (FB).

sumber
Harian Metro


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.