Isnin, 30 Januari 2017

Isnin, Januari 30, 2017
Perempuan Cantik Ajak Azarul Kahwin  Di Bukit Broga,ok!: Misteri kehilangan Azarul pada 22 Januari 2017 dan dijumpai pada 28 Januari 2017....

Perempuan Cantik Ajak Azarul Kahwin  Di Bukit Broga

Sekilas apa yang dilalui oleh adik Azarul sepanjang dia tersesat ke alam lain...

Semasa disana dia dijaga oleh ramai orang lelaki yang pakai jubah putih.. dia cuma nampak ada 2 orang perempuan.. macam bidadari katanya.. cantik tak tau nak digambarkan macam mana.. perempuan tu ajak dia kawin..

Tapi dia tak nak.. banyak syarat dia.. antara syaratnya.. dia tidak boleh balik jumpa mak ayah.. kalau langgar syarat.. dia akan jadi gila, dan perempuan tu akan jadi cacat..

Bermula pada hari ketiga dia disana perempuan tu ajak kawin, dia tolak.. sampai hari ke 7 pun dia tolak jugak.. disebabkan itu dia dilepaskan...

Menurutnya, kalau dia tak balik jugak pada hari ke 7.. maknanya dia dah kahwin dengan perempuan itu..  disana dia solat macam biasa.. disana hanya boleh buang air kecil je.. buang air besar tak boleh.. disana mereka hanya beribadat sahaja..

Menurutnya lagi, pada hari kejadian petang dia hilang tu. masa dia nak naik.. dia nampak sorang budak.. budak tu ajak ikut dia.. jalan tu ada 2.. kiri/kanan.. dia pilih kiri.. itu punca dia sesat.. disana dia duduk dalam gua dan tidur atas batu.."

Ini lah antara yg diceritakan kepada En Roslie sewaktu bersama duduk di dalam wad Hospital Kajang.

cnp wasap group


0 comments:

Catat Ulasan

Komen anda semua amat di hargai, Bagaimanapun anda dinasihatkan agar memberikan komen secara berhemah. Sebarang komen berunsur backlink dan provokasi akan dipadamkan kecuali atas pertimbangan admin. Terima kasih kerana mengunjungi Kezoom.